di FURIA, MARCO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 282
NA - Nord America 127
AS - Asia 28
OC - Oceania 5
SA - Sud America 5
AF - Africa 1
Totale 448
Nazione #
IT - Italia 181
US - Stati Uniti d'America 127
IE - Irlanda 52
SE - Svezia 18
FR - Francia 10
GB - Regno Unito 8
MY - Malesia 6
ES - Italia 5
IN - India 5
PE - Perù 5
PH - Filippine 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
FI - Finlandia 3
FJ - Figi 3
HK - Hong Kong 3
NO - Norvegia 3
AU - Australia 2
IR - Iran 2
SA - Arabia Saudita 2
DE - Germania 1
PT - Portogallo 1
SG - Singapore 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 448
Città #
Dublin 52
Chandler 26
Nyköping 17
Bari 15
San Severo 15
Rome 13
Ashburn 12
New York 11
Pomigliano d'Arco 8
Adelfia 7
Milan 7
Pescara 6
Trani 6
Boardman 5
Foggia 5
Lima 5
Molfetta 5
Palermo 5
Pune 5
Strasbourg 5
Abu Dhabi 4
Bassiano 4
Grottaglie 4
Kajang 4
Samoreau 4
Seattle 4
Seville 4
Cedar Knolls 3
Chieti 3
Grumo Appula 3
Helsinki 3
Pero 3
Princeton 3
Salerno 3
Suva 3
Bacoor 2
Bologna 2
Bovalino 2
Camerano 2
Davao City 2
Delia 2
Fiesole 2
Frigento 2
Genoa 2
Giovinazzo 2
Glasgow 2
Margherita di Savoia 2
Mashhad 2
Massafra 2
Messina 2
Mosinee 2
Riyadh 2
Seri Kembangan 2
Taranto 2
Trieste 2
Tromsø 2
Alezio 1
Ancona 1
Andria 1
Borås 1
Brisbane 1
Catania 1
Central 1
Fort Wayne 1
Gold Coast 1
Greenwich 1
Hackettstown 1
Halden 1
Los Angeles 1
Madrid 1
Malapatan 1
Monreale 1
Naples 1
Newark 1
North Shields 1
Perugia 1
Porto 1
Potchefstroom 1
Ruvo di Puglia 1
Tampa 1
Templecombe 1
Texas City 1
Ventabren 1
Washington 1
Whitley Bay 1
Worthing 1
Totale 354
Nome #
UTILIZZO DEI SERIOUS GAMES NEL CAMPO DELL’EDUCAZIONE E DELLA DIDATTICA: APPLICAZIONI CONTEMPORANEE NEI SETTORI DELLA VITA SOCIALE EDUCATIONAL AND DIDACTIC USE OF SERIOUS GAMES: APPLICATIONS IN CONTEMPORARY SOCIAL LIFE SETTINGS 153
Dall'uso educativo e didattico dei serious game alle applicazioni negli ambienti contemporanei di vita sociale 82
INCLUSIVE EDUCATION MODELS APPLIED TO PHYSICAL EDUCATION AND ADAPTED PHYSICAL ACTIVITY 59
Online Quantitative Research Methodology: Reflections on Good Practices and Future Perspectives 55
Serious Game and contemporary didactic strategies: a systematic review and meta analysis 33
Divertimento e Percezione del Sé Quali Mediatori di Competenze Sociali, Emotive e Motorie 21
MOOCs and Game-based Learning for Food Education at school: the “Atalante” project 17
Serious Games, Educazione Alimentare e Sani Stili di Vita a Scuola: Prospettive Pedagogiche 13
COGITO (ET MOLIOR) ERGO SUM: BETWEEN EMBODIED COGNITION AND THE PERFORMING ARTS 13
Serious games, food education and healthy habits at school: a pedagogical perspective 11
Has the COVID-19 Pandemic Affected Cyberbullying and Cybervictimization Prevalence among Children and Adolescents? A Systematic Review 11
The use of Digital Game-Based Learning (DGBL) in teachers' training: a scoping review 7
Totale 475
Categoria #
all - tutte 1.995
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 1.995


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2021/20229 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9
2022/2023329 18 7 7 17 6 19 28 20 92 59 32 24
2023/2024137 18 9 15 14 15 29 10 15 4 8 0 0
Totale 475