di FURIA, MARCO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 300
NA - Nord America 140
AS - Asia 41
OC - Oceania 5
SA - Sud America 5
AF - Africa 1
Totale 492
Nazione #
IT - Italia 189
US - Stati Uniti d'America 140
IE - Irlanda 52
SE - Svezia 18
SG - Singapore 12
CZ - Repubblica Ceca 10
FR - Francia 10
GB - Regno Unito 8
MY - Malesia 6
ES - Italia 5
IN - India 5
PE - Perù 5
PH - Filippine 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
FI - Finlandia 3
FJ - Figi 3
HK - Hong Kong 3
NO - Norvegia 3
AU - Australia 2
IR - Iran 2
PK - Pakistan 2
SA - Arabia Saudita 2
DE - Germania 1
PT - Portogallo 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 492
Città #
Dublin 52
Chandler 26
Boardman 17
Nyköping 17
Bari 15
San Severo 15
Rome 13
Ashburn 12
New York 11
Brno 10
Pomigliano d'Arco 8
Adelfia 7
Milan 7
Singapore 7
Pescara 6
Trani 6
Foggia 5
Lima 5
Molfetta 5
Palermo 5
Pune 5
Strasbourg 5
Abu Dhabi 4
Bassiano 4
Grottaglie 4
Kajang 4
Nocera Inferiore 4
Samoreau 4
Seattle 4
Seville 4
Cedar Knolls 3
Chieti 3
Grumo Appula 3
Helsinki 3
Pero 3
Princeton 3
Salerno 3
Suva 3
Bacoor 2
Bologna 2
Bovalino 2
Camerano 2
Davao City 2
Delia 2
Fiesole 2
Fisciano 2
Frigento 2
Genoa 2
Giovinazzo 2
Glasgow 2
Karachi 2
Margherita di Savoia 2
Mashhad 2
Massafra 2
Messina 2
Mosinee 2
Riyadh 2
Seri Kembangan 2
Taranto 2
Trieste 2
Tromsø 2
Aci Catena 1
Alezio 1
Ancona 1
Andria 1
Angri 1
Borås 1
Brisbane 1
Catania 1
Central 1
Fort Wayne 1
Gold Coast 1
Greenwich 1
Hackettstown 1
Halden 1
Los Angeles 1
Madrid 1
Malapatan 1
Monreale 1
Naples 1
Newark 1
North Shields 1
Perugia 1
Porto 1
Potchefstroom 1
Ruvo di Puglia 1
Tampa 1
Templecombe 1
Texas City 1
Ventabren 1
Washington 1
Whitley Bay 1
Worthing 1
Totale 393
Nome #
UTILIZZO DEI SERIOUS GAMES NEL CAMPO DELL’EDUCAZIONE E DELLA DIDATTICA: APPLICAZIONI CONTEMPORANEE NEI SETTORI DELLA VITA SOCIALE EDUCATIONAL AND DIDACTIC USE OF SERIOUS GAMES: APPLICATIONS IN CONTEMPORARY SOCIAL LIFE SETTINGS 163
Dall'uso educativo e didattico dei serious game alle applicazioni negli ambienti contemporanei di vita sociale 85
Online Quantitative Research Methodology: Reflections on Good Practices and Future Perspectives 63
INCLUSIVE EDUCATION MODELS APPLIED TO PHYSICAL EDUCATION AND ADAPTED PHYSICAL ACTIVITY 60
Serious Game and contemporary didactic strategies: a systematic review and meta analysis 37
Divertimento e Percezione del Sé Quali Mediatori di Competenze Sociali, Emotive e Motorie 23
MOOCs and Game-based Learning for Food Education at school: the “Atalante” project 18
Serious Games, Educazione Alimentare e Sani Stili di Vita a Scuola: Prospettive Pedagogiche 16
Serious games, food education and healthy habits at school: a pedagogical perspective 15
COGITO (ET MOLIOR) ERGO SUM: BETWEEN EMBODIED COGNITION AND THE PERFORMING ARTS 15
Has the COVID-19 Pandemic Affected Cyberbullying and Cybervictimization Prevalence among Children and Adolescents? A Systematic Review 13
The use of Digital Game-Based Learning (DGBL) in teachers' training: a scoping review 11
Totale 519
Categoria #
all - tutte 2.518
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 2.518


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2021/20229 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9
2022/2023329 18 7 7 17 6 19 28 20 92 59 32 24
2023/2024177 18 9 15 14 15 29 10 15 4 9 5 34
2024/20254 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 519