DIPACE, ANNA

DIPACE, ANNA  

Dipartimento di Scienze Mediche e Chirurgiche  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 137 (tempo di esecuzione: 0.05 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A pre-post syllabus analysis to assess the impact of the TILD faculty development program. In HELMeTO 2023. 5th International Conference on Higher education Learning Methodologies and Technologies Online. Foggia, September 13th -15th, 2023. Book of Abstracts 1-gen-2023 Tinterri, Andrea; Angelis, De; Dipace, Anna; Lotti, Antonella; Loiodice, Isabella; Serbati, Anna
A. Sociodemographic and Digital Education Factors Are Associated to General Health, Coping Strategies, and Academic Outcomes of Undergraduate Students during the Post-Pandemic Period. 1-gen-2022 Tinella, L.; Tinterri, A.; Dipace, A.; Ladogana, M.; Loiodice, I.; Bosco, Andrea
Aerobic and Anaerobic Effect of CrossFit Training: A Narrative Review 1-gen-2023 Moscatelli, F.; Messina, G.; Polito, R.; Porro, C.; Monda, V.; Monda, M.; Scarinci, A.; Dipace, A.; Cibelli, G.; Messina, A.; Valenzano, A.
After the Pandemic: Teacher Professional Development for the Digital Educational Innovation 1-gen-2023 Eradze, Maka; DE MARTINO, Delio; Tinterri, Andrea; Albó, Laia; Bardone, Emanuele; Saliha Sunar, Ayşe; Dipace, Anna
Alternanza scuola lavoro e sviluppo delle competenze digitali tra percezione di pratiche d'uso degli studenti e saperi formali 1-gen-2018 Loperfido, F. F.; Caposeno, K.; Dipace, A.; Scarinci, A
Alternanza Scuola-Lavoro: l’esperienza di apprendimento attraverso la progettazione di contenuti e-learning 1-gen-2018 Caposeno, Katia; Dipace, Anna; Bellini, Claudia; Perrella, Sara; Limone, Pierpaolo
Ambienti digitali e valutazione degli apprendimenti. La co-progettazione di un e-portfolio all’interno del Living Lab ScuolAperta 1-gen-2015 Dipace, Anna; Bellini, Claudia
An explorative study of discipline-specific reorganization of assessment during educational emergency – An Italian case 1-gen-2023 Eradze, Maka; Tinterri, Andrea; Dipace, Anna; DE MARTINO, Delio
Analysing emotions to personalise learning for EduOpen Moocs’ students 1-gen-2018 Dipace, A.; Loperfido, F. F.; Scarinci, A.
Assessment tools for the career planning of adolescents and adults with neurodevelopmental disorders: a systematic review 1-gen-2021 Iacomini, Silvia; Berardo, Federica; Cavallini, Francesca; Dipace, Anna
Attività collaborative e risultati di apprendimento nel corso Ricerca e Innovazione didattica (L19) dell’Università di Foggia 1-gen-2019 Borrelli, L; Loperfido, F. F.; Dipace, A.; Scarinci, A.
Authentic assessment e progettazione per competenze: per costruire comunità di pratica fra gli insegnanti 1-gen-2014 Dipace, Anna; Baldassarre, Michele; Limone, Pierpaolo
Autobiografia narrativa sui social media: analisi di risonanze emotive e strutture semiotiche attraverso l'IA 1-gen-2023 DI PADOVA, Marilena; Tinterri, Andrea; Basta, Angelo; DE MARTINO, Delio; Dipace, Anna
Bridging Educational Emergency to Digital Pedagogies - Proceedings of the BRIDGES Symposium, Vipava, Slovenia, September 2022 1-gen-2023 Eradze, Maka; Poljanar, Anja; León Urrutia, Manuel; Fair, Nic; Saliha Sunar, Ayse; Solda, Donatella; Tinterri, Andrea; Dipace, Anna
Co-progettare la formazione attraverso l’innovazione. I progetti Living Lab S.P.L.A.S.H. e ScuolAperta 1-gen-2016 Dipace, Anna
Cognitive Activation with Kahoot! - A tool to Enhance Participation and Metacognition for University Students. In HELMeTO 2023. 5th International Conference on Higher education Learning Methodologies and Technologies Online. Foggia, September 13th -15th, 2023. Book of Abstracts 1-gen-2023 Tinterri, A.; Padova, Di; Dicataldo, M.; &, M. C.; Dipace, A.
Competenze digitali, nuovi ambienti di apprendimento e professionalità docente 1-gen-2019 Dipace, A.
Contestualizzazione e decontestualizzazione dell'apprendimento. Tra intermedia, narrazioni e cronotopi del sé 1-gen-2018 Fedela Feldia, Loperfido; Scarinci, Alessia; Dipace, Anna
Dal core competence al core curriculum 1-gen-2012 Lotti, Antonella; Dipace, Anna
Dal core competence al core curriculum 1-gen-2011 Dipace, A; Lotti, A