Sfoglia per Autore
Struttural di Mercato e Comportamento strategico nel settore del vino italiano
2009-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca
geographical indication and foreign competition in Italian wine market, with and without homebias
2009-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca
Analisi del mercato italiano dei vini Syrah
2009-01-01 Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca; Stasi, Antonio
Modelli di coordinamento verticale compatibili con lo sviluppo di filiere bio-energetiche
2009-01-01 Nardone, Gianluca; DE MEO, Emilio; Seccia, Antonio; Viscecchia, Rosaria
Exports of Italian High Quality Wine: New empirical evidences from a Gravity-type Model
2009-01-01 Seccia, Antonio; Carlucci, D; Santeramo, FABIO GAETANO
can organic be a profitable differentiation strategy for italian wine firms?
2010-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Lopolito, Antonio; Nardone, Gianluca
market power and price competition in the italian wine market
2010-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca
Vini varietali e vitigni autoctoni: evidenze empiriche del mercato italiano
2010-01-01 Carlucci, D; Seccia, Antonio
Can Organic Wine be a profitable Differentiation Strategy?
2010-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Lopolito, Antonio; Nardone, Gianluca
Italian wine demand and differentiation effect of geographical indications
2011-01-01 Stasi, Antonio; Nardone, Gianluca; Viscecchia, Rosaria; Seccia, Antonio
An Application of the Best-Worst Method to Analyze Italian Consumers? Attitudes Towards Products From Wine Dealcoholisation
2012-01-01 Seccia, Antonio; Carlucci, D.; Maggi, G.; Stasi, Antonio
L'identificazione dei sistemi aziendali rappresentativi per lo studio dei costi di produzione dell'uva da tavola in Puglia
2012-01-01 Seccia, Antonio; Antonacci, D; Linsalata, V. N.; Pomarici, E; Tosco, D.
Proposta metodologica per l'analisi dei costi di produzione dell'uva da tavola
2012-01-01 Seccia, Antonio; Antonacci, D; Pomarici, E.
My first glass of wine: A comparison of Gen Y early wine experiences and socialisation in New and Old Worlds markets
2013-01-01 Velikova, N; Fountain, J; de Magistris, T; Seccia, Antonio; Wilson, D.
An application of the Analysis of the Life Cycle Assessment to some Italian wineries
2013-01-01 Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca; Maruotti, G.
Consumers’ Attitudes Towards New Products derived from Wine Dealcoholisation
2013-01-01 Seccia, Antonio; Carlucci, Domenico; Maggi, G; Stasi, A.
How Nanotechnologies Can Contribute to Innovation in Food Firms in Europe
2013-01-01 Nardone, Gianluca; Seccia, Antonio; Maruotti, Giuseppina
Explaining Price Variability in the Italian Yogurt Market: A Hedonic Analysis
2013-01-01 Domenico, Carlucci; Stasi, Antonio; Nardone, Gianluca; Seccia, Antonio
Global trade dynamics in table grapes
2014-01-01 Seccia, Antonio; Santeramo, FABIO GAETANO; Nardone, Gianluca
Effects of search attributes on price variability: empirical evidence for wines from Puglia region
2014-01-01 Seccia, Antonio; Carlucci, D; Maggi, G; Nardone, Gianluca
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile