Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 70
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
geographical indication and foreign competition in Italian wine market, with and without homebias 1-gen-2009 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca
Analisi del mercato italiano dei vini Syrah 1-gen-2009 Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca; Stasi, Antonio
Struttural di Mercato e Comportamento strategico nel settore del vino italiano 1-gen-2009 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca
Exports of Italian High Quality Wine: New empirical evidences from a Gravity-type Model 1-gen-2009 Seccia, Antonio; Carlucci, D; Santeramo, FABIO GAETANO
Modelli di coordinamento verticale compatibili con lo sviluppo di filiere bio-energetiche 1-gen-2009 Nardone, Gianluca; DE MEO, Emilio; Seccia, Antonio; Viscecchia, Rosaria
Can Organic Wine be a profitable Differentiation Strategy? 1-gen-2010 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Lopolito, Antonio; Nardone, Gianluca
Vini varietali e vitigni autoctoni: evidenze empiriche del mercato italiano 1-gen-2010 Carlucci, D; Seccia, Antonio
can organic be a profitable differentiation strategy for italian wine firms? 1-gen-2010 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Lopolito, Antonio; Nardone, Gianluca
market power and price competition in the italian wine market 1-gen-2010 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca
Italian wine demand and differentiation effect of geographical indications 1-gen-2011 Stasi, Antonio; Nardone, Gianluca; Viscecchia, Rosaria; Seccia, Antonio
Proposta metodologica per l'analisi dei costi di produzione dell'uva da tavola 1-gen-2012 Seccia, Antonio; Antonacci, D; Pomarici, E.
L'identificazione dei sistemi aziendali rappresentativi per lo studio dei costi di produzione dell'uva da tavola in Puglia 1-gen-2012 Seccia, Antonio; Antonacci, D; Linsalata, V. N.; Pomarici, E; Tosco, D.
An Application of the Best-Worst Method to Analyze Italian Consumers? Attitudes Towards Products From Wine Dealcoholisation 1-gen-2012 Seccia, Antonio; Carlucci, D.; Maggi, G.; Stasi, Antonio
My first glass of wine: A comparison of Gen Y early wine experiences and socialisation in New and Old Worlds markets 1-gen-2013 Velikova, N; Fountain, J; de Magistris, T; Seccia, Antonio; Wilson, D.
An application of the Analysis of the Life Cycle Assessment to some Italian wineries 1-gen-2013 Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca; Maruotti, G.
Consumers’ Attitudes Towards New Products derived from Wine Dealcoholisation 1-gen-2013 Seccia, Antonio; Carlucci, Domenico; Maggi, G; Stasi, A.
Explaining Price Variability in the Italian Yogurt Market: A Hedonic Analysis 1-gen-2013 Domenico, Carlucci; Stasi, Antonio; Nardone, Gianluca; Seccia, Antonio
How Nanotechnologies Can Contribute to Innovation in Food Firms in Europe 1-gen-2013 Nardone, Gianluca; Seccia, Antonio; Maruotti, Giuseppina
Innovative Strategies for the Sustainability of Logistics Processes in the Food Chains 1-gen-2014 Seccia, Antonio
Wine and tourism sectors: looking for synergies 1-gen-2014 Santeramo, FABIO GAETANO; Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca
Mostrati risultati da 21 a 40 di 70
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile