Sfoglia per Autore  TINTERRI, ANDREA

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 26
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
The toll of the Pandemic: Emergency Remote Teaching and Students' Coping and Study Strategies 1-gen-2021 Tinterri, Andrea; Eradze, Maka; Dipace, Anna
Re-organization of assessment during the educational emergency in primary and secondary teaching: an Italian case 1-gen-2021 Tinterri, Andrea; Eradze, Maka; Dipace, Anna; Fava, Martina
Students’ Coping and Study Strategies: Did Emergency Remote Teaching Support the Students During the Pandemic? 1-gen-2022 Tinterri, Andrea; Eradze, Maka; Limone, Pierpaolo; Dipace, Anna
Riorganizzazione della valutazione a distanza: quali fattori dietro le scelte degli insegnanti? 1-gen-2022 Tinterri, A; Eradze, M; De Martino, D; Dipace, A
Didattica Non Lineare e Tecnologie in Educazione Fisica: Quali Prospettive per la Formazione degli Insegnanti? 1-gen-2022 Monacis, Domenico; Colella, Dario; Tinterri, Andrea; Dipace, Anna
Faculty development model to promote digital educational transformation 1-gen-2022 Eradze, Maka; White, Steven; León Urrutia, Manuel; DE MARTINO, Delio; Tinterri, Andrea; Dipace, Anna
Usare le prove tradizionali. Forme e strumenti - Le prove tradizionali nella valutazione formativa. 1-gen-2022 Dipace, A.; Tinterri, A.
How did university students adapt to the “new normal” of teaching and learning during the pandemic? A qualitative study 1-gen-2022 Tinterri, Andrea; Eradze, Maka; DE MARTINO, Delio; Ladogana, Manuela; Quinto, Annalisa; Disalvo, Angelica; Loiodice, Isabella; Dipace, Anna
Fostering the resilience of University students in the post-pandemic world: the FOSTER project 1-gen-2022 Tinterri, Andrea; Tinella, Luigi; Bosco, Andrea; Loiodice, Isabella; Dipace, Anna
A. Sociodemographic and Digital Education Factors Are Associated to General Health, Coping Strategies, and Academic Outcomes of Undergraduate Students during the Post-Pandemic Period. 1-gen-2022 Tinella, L.; Tinterri, A.; Dipace, A.; Ladogana, M.; Loiodice, I.; Bosco, Andrea
Bridging Educational Emergency to Digital Pedagogies - Proceedings of the BRIDGES Symposium, Vipava, Slovenia, September 2022 1-gen-2023 Eradze, Maka; Poljanar, Anja; León Urrutia, Manuel; Fair, Nic; Saliha Sunar, Ayse; Solda, Donatella; Tinterri, Andrea; Dipace, Anna
An explorative study of discipline-specific reorganization of assessment during educational emergency – An Italian case 1-gen-2023 Eradze, Maka; Tinterri, Andrea; Dipace, Anna; DE MARTINO, Delio
Metodi e strumenti per promuovere la digital literacy nell’istruzione superiore 1-gen-2023 DI PADOVA, Marilena; Basta, Angelo; DE MARTINO, Delio; Tinterri, Andrea; Dipace, Anna
Transitioning from “traditional” to the “new normal” - what is in between? An editorial to BRIDGES symposium proceedings Vipava, Slovenia 1-gen-2023 Eradze, Maka; Poljanar, Anja; León Urrutia, Manuel; Fair, Nic; Saliha Sunar, Ayse; Solda, Donatella; Tinterri, Andrea; Dipace, Anna
“Brain trainer” and “exergames” in active ageing - “Brain trainer” ed “exergame” al servizio dell’invecchiamento attivo 1-gen-2023 Tinterri, A; Basei, M; Basta, A; Dipace, A
“Mentimeter” e valutazione: uno studio-pilota di gamification 1-gen-2023 DE MARTINO, Delio; Tinterri, Andrea; Dipace, Anna
Autobiografia narrativa sui social media: analisi di risonanze emotive e strutture semiotiche attraverso l'IA 1-gen-2023 DI PADOVA, Marilena; Tinterri, Andrea; Basta, Angelo; DE MARTINO, Delio; Dipace, Anna
Cognitive Activation with Kahoot! - A tool to Enhance Participation and Metacognition for University Students. In HELMeTO 2023. 5th International Conference on Higher education Learning Methodologies and Technologies Online. Foggia, September 13th -15th, 2023. Book of Abstracts 1-gen-2023 Tinterri, A.; Padova, Di; Dicataldo, M.; &, M. C.; Dipace, A.
A pre-post syllabus analysis to assess the impact of the TILD faculty development program. In HELMeTO 2023. 5th International Conference on Higher education Learning Methodologies and Technologies Online. Foggia, September 13th -15th, 2023. Book of Abstracts 1-gen-2023 Tinterri, Andrea; Angelis, De; Dipace, Anna; Lotti, Antonella; Loiodice, Isabella; Serbati, Anna
Riorganizzazione della valutazione a distanza: quali fattori hanno inciso sulle scelte degli insegnanti? 1-gen-2023 Tinterri, Andrea; Eradze, Maka; DE MARTINO, Delio; Dipace, Anna
Mostrati risultati da 1 a 20 di 26
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile