RicercaInizia una nuova ricerca
NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
Patterns in the relation between causes of death and gross domestic product
2021-01-01 Nigri, Andrea
Perceiving Educational Value of Videos Based on Semiautomated Student Feedback and Theory-driven Videoanalytics
2020-01-01 Eradze, M.; Dipace, A.; Fazlagic, B.; Di Pietro, A.
Perceptions and effects of distance learning detected during an online course on ICT for aspiring nursery and primary school support teachers
2021-01-01 Toto, GIUSI ANTONIA
Plastica architettonica e reperti epigrafici dagli scavi di Montecorvino
2020-01-01 Cardone, A.; Massimo, G.; Surdo, A.
Predictions of Irritability and Ego-resiliency on Anxiety and Depression in Italy during the Covid-19 Pandemic: The Mediating Role of Negative Attitudes Toward New Technologies.
2021-01-01 Favini, A.; Gerbino, Maria; Thartori, E.; Cirimele, F.; Remondi, C.; Pastorelli, C.; Lunetti, C.; Basili, Emanuele; Fiasconaro, I.; Gomez Plata, M.; Di Giunta, L.; Gliozzo, G.
Produzione e circolazione ceramica in Daunia: contributi dall'Ager Lucerinus
2021-01-01 Marchi, MARIA LUISA; Frangiosa, Antonella; LA TROFA, Maddalena; PIERGENTILI MARGANI, Aglaia; Pignataro, Mariangela; Savino, Grazia
Professional development and perception of teachers in relation to performance and smart work in the context of Covid-19
2020-01-01 Toto, GIUSI ANTONIA; Limone, Pierpaolo
Progetto FISH.&C.H.I.P.S. Fisheries and Cultural Heritage, Identity and Participated Societies
2020-01-01 Leone, D.; Turchiano, M.
PROMEHS: un programma d’intervento per promuovere la salute mentale a scuola
2021-01-01 Cavioni, V.; Agliati, A.; Conte, E.; Gandellini, S.; Lupica Spagnolo, M.; Rossi, F. M.; Ornaghi, V.; Grazzani, I.
Qualitative acceptance and co-design of an app aimed at improving emotional intelligence for precarious workers
2020-01-01 Di Fuccio, R.; Di Ferdinando, A.; Rubinacci, F.; Ferrara, F.; Diano, F.; Raffaele, Calabretta
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Opzioni
Scopri
Tipologia
- 4 Contributo in Atti di Convegno ... 166
- 4 Contributo in Atti di Convegno ... 166
Data di pubblicazione
- 2021 82
- 2020 84
Editore
- Ceur 6
- CEUR-WS 6
- International Society for Horticu... 6
- ceur 4
- EuroMed Press 4
- Institute of Electrical and Elect... 4
- Pensa Multimedia 4
- American Society of Mechanical En... 3
- Pearson 3
- Springer 3
Rivista
- ACTA HORTICULTURAE 6
- E3S WEB OF CONFERENCES 2
- EUROMED ACADEMY OF BUSINESS CONFE... 1
- SAE TECHNICAL PAPER 1
Serie
- CEUR WORKSHOP PROCEEDINGS 13
- SIRD 2
- SOCIETÀ ITALIANA DI PEDAGOGIA 2
- ADVANCES IN INTELLIGENT SYSTEMS A... 1
- Atti dei convegni del Centro di C... 1
- COLLOQUIA 1
- EDUCAZIONE TERRA NATURA 1
- EUROMED ACADEMY OF BUSINESS CONFE... 1
- IFMBE PROCEEDINGS 1
- INSULAE DIOMEDEAE 1
Keyword
- Blockchain 3
- 4C-ID 2
- Alba Fucens 2
- Apulia 2
- complex learning 2
- coping 2
- Covid-19 2
- Covid-19 Pandemic 2
- four-component instructional design 2
- hybrid learning 2
Lingua
- eng 88
- ita 39
- lat 2
- fre 1
- grc 1
- spa 1
Accesso al fulltext
- no fulltext 166