DE DEVITIIS, BIAGIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 67
AS - Asia 27
NA - Nord America 14
AF - Africa 4
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
SA - Sud America 1
Totale 114
Nazione #
IT - Italia 33
US - Stati Uniti d'America 14
IE - Irlanda 12
DE - Germania 9
IN - India 8
GB - Regno Unito 6
CN - Cina 4
KR - Corea 4
ES - Italia 3
IR - Iran 2
MY - Malesia 2
SG - Singapore 2
ZA - Sudafrica 2
BR - Brasile 1
CM - Camerun 1
CZ - Repubblica Ceca 1
EU - Europa 1
GH - Ghana 1
HK - Hong Kong 1
JP - Giappone 1
LK - Sri Lanka 1
NL - Olanda 1
PH - Filippine 1
PL - Polonia 1
RO - Romania 1
VN - Vietnam 1
Totale 114
Città #
Dublin 12
Foggia 9
Bari 5
Ahmedabad 4
Ancona 4
Boardman 4
Tolentino 4
Gimpo-si 3
London 3
Barcelona 2
Berlin 2
Brindisi 2
Kuala Lumpur 2
Lonigo 2
Los Angeles 2
Pretoria 2
Reading 2
San Jose 2
Accra 1
Ashburn 1
Beijing 1
Bengaluru 1
Buriti da Cachoeira 1
Chennai 1
Douala 1
Fishers 1
Henderson 1
Ho Chi Minh City 1
Kansas City 1
Lahug 1
Madrid 1
Makola South 1
New York 1
Overveen 1
Ponteranica 1
Salerno 1
San Marco In Lamis 1
San Severo 1
Seo-gu 1
Skierniewice 1
Taranto 1
Warrington 1
Totale 90
Nome #
Emerging trends in European food, diets and food industry, file de2a638f-e415-8577-e053-3705fe0aa5f3 50
Consumers’ Trade-Off between Nutrition and Health Claims under Regulation 1924/2006: Insights from a Choice Experiment Analysis., file cc725808-1122-4f3f-bf6d-5305bc87c914 21
A comparative analysis of the purchase motivations of Fair Trade products: the impact of social capital, file de2a638e-f959-8577-e053-3705fe0aa5f3 16
Innovazione e capitale sociale: il ruolo delle relazioni nelle imprese di trasformazione dei prodotti di agricoltura biologica, file de2a638e-fc5f-8577-e053-3705fe0aa5f3 5
Un’analisi di segmentazione per lo studio delle variabili che influenzano l’acquisto di pomodoro fresco., file de2a638e-f95a-8577-e053-3705fe0aa5f3 4
Capitale umano e produttività del lavoro agricolo nelle regioni dell’Unione Europea, file de2a638e-f95b-8577-e053-3705fe0aa5f3 4
Le preferenze dei consumatori nei confronti dei prodotti IGP e l'alternativa non certificata: il caso del pomodoro di Pachino, file de2a638e-fd1b-8577-e053-3705fe0aa5f3 4
Do Co-operatives promote Consumer Social Responsibility? The case of Fair Trade in Italy, file de2a638f-4338-8577-e053-3705fe0aa5f3 2
Consumers' acceptance and preferences for nutrition-modified and functional dairy products: A systematic review, file de2a638f-b2f4-8577-e053-3705fe0aa5f3 2
Dietary supplements among professional athletes: Food neophobia and marketing strategies to promote edible insects., file de2a6390-4a42-8577-e053-3705fe0aa5f3 2
Consumer acceptance for sheep milk-based yogurt-Evidence from a large sample of Italian consumers, file 9c067d5d-7a48-46e9-abf9-1673699377f3 1
Italian red premium wine demand analysis using AIDS on scanner data, file de2a638e-fd25-8577-e053-3705fe0aa5f3 1
Regional patterns of structural change in italian agriculture, file de2a638f-4b9e-8577-e053-3705fe0aa5f3 1
On Consumers' Acceptance of Nanotechnologies: An Italian Case Study., file de2a6390-98de-8577-e053-3705fe0aa5f3 1
Totale 114
Categoria #
all - tutte 245
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 245


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20202 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0
2021/20221 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
2022/202348 1 0 1 4 6 2 3 13 12 1 5 0
2023/202425 5 0 0 0 3 9 0 0 1 7 0 0
Totale 114