DI FUCCIO, RAFFAELE

DI FUCCIO, RAFFAELE  

Dipartimento di Studi Umanistici, Lettere, Beni Culturali, Scienze della Formazione  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 50 (tempo di esecuzione: 0.032 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A serious game and negotiation skills in nursing students: A pilot study 1-gen-2021 Zeffiro, V.; Di Fuccio, R.; Vellone, E.; Alvaro, R.; D'Agostino, F.
An adaptive classification model based on the Artificial Immune System for chemical sensor drift mitigation 1-gen-2013 Martinelli, E.; Magna, G.; De Vito, S.; Di Fuccio, R; Di Francia, G.; Vergara, A.; Di Natale, C.
An agent‐based modelling approach to build up educational digital games for kindergarten and primary schools 1-gen-2017 Ponticorvo, M; Di Fuccio, R; Di Ferdinando, A; Miglino, O
An innovative tool for olfactive learning with Tangible User Interfaces in MOOC learning for viticulture and enology learning 1-gen-2021 Fuccio, Di; Toto, GIUSI ANTONIA; Ponticorvo, ; Parola, ; Marocco, ; Miglino,
Artificial immune systems for artificial olfaction data analysis: comparison between AIRS and ANN models 1-gen-2010 De Vito, S.; Martinelli, E.; Di Fuccio, R; Tortorella, F.; Di Francia, G.; D'Amico, A.; Di Natale, C.
Artificial Immune Systems: A Novel Approach to Electronic Nose Patterns Classification 1-gen-2011 De Vito, S.; Di Francia, G.; Martinelli, E.; Di Fuccio, R; Di Natale, C.; D’Amico, A.
Attain Cultural Integration through teachers’ COnflict Resolution skills Development: The ACCORD Project 1-gen-2020 Marocco, ; Dell'Aquila, ; Zurlo, ; M., C.; Vallone, ; Barajas, ; Frossard, ; Di, Ferdinando; Di Fuccio, R; Lippens, ; Van, Praag; Protopsaltis, ; Swertz, ; Yüksel, ; Mazzucato,
Block Magic: A Prototype Bridging Digital and Physical Educational Materials to Support Children Learning Processes 1-gen-2015 DI FERDINANDO, Andrea; DI FUCCIO, Raffaele; Ponticorvo, Michela; Miglino, Orazio
BLOCKMAGIC, A Hybrid Educational Environment Based On RFID Technology And Internet Of Things Concepts 1-gen-2015 Miglino, O.; Di Fuccio, R; Di Ferdinando, A.; Ricci, C.
BlockMagic: Enhancing Traditional Didactic Materials with Smart Objects Technology 1-gen-2013 Miglino, O.; Di Fuccio, R; Di Ferdinando, A.; Barajas, M.; Trifonova, A.; Ceccarani, P.; Dimitrafoupoulou, D.; Ricci, R.
Bridging Digital and Physical Educational Games Using RFID/NFC Technologies 1-gen-2014 Miglino, O.; Di Ferdinando, A.; Di Fuccio, R; Rega, A.; Ricci, C.
Burnout Syndrome Among Master’s Degree Nursing Students Using a Compromising Negotiation Style Evaluated Through a Serious Game 1-gen-2023 Zeffiro, V.; Di Fuccio, R.; Mazzotta, R.; Ronni, A. P.; Alvaro, R.; Bulfone, G.; D'Agostino, F.
Circle time: la voce dei bambini 1-gen-2024 Di Fuccio, R.; Sulla, F.; Cavioni, V
Creativity, Learning and Technology in MOOC: The DoCENT Approach Between Teaching and Gaming 1-gen-2022 Sica, L. S.; Ponticorvo, M.; Di Fuccio, R.
Demonstrating machine learning for cancer diagnostics 1-gen-2019 Walsh, P.; Lynch, J.; Kelly, B.; Palu, C.; Gigliotta, O.; Di Fuccio, R.
Digital and Multisensory Storytelling: Narration with Smell, Taste and Touch 1-gen-2016 DI FUCCIO, Raffaele; Ponticorvo, Michela; Ferrara, Fabrizio; Miglino, Orazio
Digital games for career guidance: a systematic review using PRISMA guidelines 1-gen-2023 Parola, Anna; Di Fuccio, Raffaele; Marcionetti, Jenny; Limone, Pierpaolo
Digital Storytelling: A learning perspective 1-gen-2021 Brunetti, E.; Zampella, M.; Di Fuccio, R.; Ferrara, F.; Miglino, O.
Educational Digital Storytelling: Empowering Students to Shape Their Future 1-gen-2022 Parola, A.; Di Fuccio, R.; Somma, F.; Miglino, O.
Enhancing Manipulative Learning with Smart Objects 1-gen-2013 Miglino, O.; Di Fuccio, R; Barajas, M.; Belafi, M.; Partrizia, C.; Dimitrakopoulou, D.; Ricci, C.; Trifonova, A.; Zoakou, A.