STASI, ANTONIO

STASI, ANTONIO  

Dipartimento di Scienze Agrarie, Alimenti, Risorse Naturali e Ingegneria  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 75 (tempo di esecuzione: 0.034 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A complex system perspective on the emergence and spread of infectious diseases: Integrating economic and ecological aspects 1-gen-2013 M. G., Ceddia; N. O., Bardsley; R., Goodwin; G. J., Holloway; G., Nocella; Stasi, Antonio
a fuzzy cognitive map technique to design a long term policy for interdisciplinary research on functional foods 1-gen-2010 Prosperi, Maurizio; Lopolito, Antonio; Stasi, Antonio; Nardone, Gianluca
A pre-competitive research on frozen gnocchi: quality evaluation and market survey 1-gen-2023 Stasi, Antonio; Baiano, Antonietta
A study-case of an Italian Social Innovation: The Rural Hub Vàzapp' 1-gen-2024 Lombardi, M.; Stasi, A.
An Application of the Best-Worst Method to Analyze Italian Consumers? Attitudes Towards Products From Wine Dealcoholisation 1-gen-2012 Seccia, Antonio; Carlucci, D.; Maggi, G.; Stasi, Antonio
Analisi del mercato italiano dei vini Syrah 1-gen-2009 Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca; Stasi, Antonio
Association between Dynamic Agrivoltaic System and Cultivation: Viability, Yields and Qualitative Assessment of Medical Plants 1-gen-2023 Disciglio, Grazia; Frabboni, Laura; Tarantino, Annalisa; Stasi, Antonio
Atteggiamento dei consumatori nei confronti dell'evoluzione del sistema agro-alimentare: l'introduzione di alimenti geneticamente modificati 1-gen-2006 L., ROSELLI L; Seccia, Antonio; Stasi, Antonio
Atteggiamento dei consumatori nei confronti dell’evoluzione del sistema agro-alimentare: l’introduzione di alimenti geneticamente modificati 1-gen-2005 L., Roselli; Seccia, Antonio; Stasi, Antonio
can organic be a profitable differentiation strategy for italian wine firms? 1-gen-2010 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Lopolito, Antonio; Nardone, Gianluca
Can Organic Wine be a profitable Differentiation Strategy? 1-gen-2010 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Lopolito, Antonio; Nardone, Gianluca
Clima positivo e prezzi stabili per il grano duro 2011 1-gen-2011 DE MEO, Emilio; Lopolito, Antonio; Stasi, Antonio
Competitive determinants of winegrowers in Puglia region 1-gen-2007 Seccia, Antonio; DE BLASI, G; Carlucci, D; Stasi, Antonio
Composizione edibile per la conservazione degli alimenti, procedimento per la sua preparazione e relativi usi 1-gen-2012 DE PILLI, Teresa; Derossi, Antonio; Prosperi, Maurizio; Stasi, Antonio; Severini, Carla
Consumer Preferences for Craft Beer by Means of Artificial Intelligence: Are Italian Producers Doing Well? 1-gen-2023 Pilone, Vittoria; Di Pasquale, Alessandro.; Stasi, Antonio
Consumers’ Attitudes Towards New Products derived from Wine Dealcoholisation 1-gen-2013 Seccia, Antonio; Carlucci, Domenico; Maggi, G; Stasi, A.
Crescita nei consumi di IV gamma. Un’applicazione del modello AIDS alla domanda italiana di ortofrutta 1-gen-2014 Baselice, Antonio; Stasi, Antonio; Diotallevi, Francesco; Marchini, Andrea; Nardone, Gianluca
Do Italian wine Consumers Exhibit “Home Bias”? 1-gen-2008 Stasi, Antonio; Thompson, G.
Drivers of eco-innovation in the wine industry 1-gen-2014 Muscio, A; Nardone, G; Stasi, A
Drivers of grain price volatility: a cursory critical review 1-gen-2018 Santeramo, FABIO GAETANO; Lamonaca, Emilia; Contò, Francesco; Nardone, Gianluca; Stasi, Antonio