CARLUCCI, DOMENICO

CARLUCCI, DOMENICO  

Dipartimento di Scienze Agrarie, degli Alimenti e dell'Ambiente  

Mostra records
Risultati 1 - 8 di 8 (tempo di esecuzione: 0.015 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A Hedonic Analysis of Processed Tomato Prices Using Italian Regional Markets Data 1-gen-2022 DE MEO, Emilio; Nardone, Gianluca; Bimbo, Francesco; Carlucci, Domenico
Certification labels versus convenience formats: What drives the market in aquaculture products? 1-gen-2017 Carlucci, Domenico; De Devitiis, Biagia; Nardone, Gianluca; Santeramo, Fabio Gaetano
Consumers' acceptance and preferences for nutrition-modified and functional dairy products: A systematic review 1-gen-2017 Bimbo, Francesco; Bonanno, Alessandro; Nocella, Giuseppe; Viscecchia, Rosaria; Nardone, Gianluca; DE DEVITIIS, Biagia; Carlucci, Domenico
Consumers’ Attitudes Towards New Products derived from Wine Dealcoholisation 1-gen-2013 Seccia, Antonio; Carlucci, Domenico; Maggi, G; Stasi, A.
Emerging trends in European food, diets and food industry 1-gen-2018 Santeramo, F.; Carlucci, D.; De Devitiis, B.; Seccia, A.; Stasi, A.; Viscecchia, R.; Nardone, G.
Improving meat tenderness using exogenous process: The consumer response 1-gen-2023 De Devitiis, B.; Viscecchia, R.; Seccia, A.; Nardone, G.; Carlucci, D.; Albenzio, M.; Sevi, A.; Marino, R.
On the effects of search attributes on price variability: An empirical investigation on quality wines 1-gen-2017 Seccia, Antonio; Carlucci, Domenico; Santeramo, FABIO GAETANO; Sarnari, Tiziana; Nardone, Gianluca
The (Nano-)Discrimination of Consumers for Nano-Inside Technologies 1-gen-2020 Santeramo, F. G.; Carlucci, D.; De Devitiis, B.; Viscecchia, R.; Nardone, G.