LOTTI, ANTONELLA

LOTTI, ANTONELLA  

Dipartimento di Studi Umanistici, Lettere, Beni Culturali, Scienze della Formazione  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 187 (tempo di esecuzione: 0.009 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A pre-post syllabus analysis to assess the impact of the TILD faculty development program. In HELMeTO 2023. 5th International Conference on Higher education Learning Methodologies and Technologies Online. Foggia, September 13th -15th, 2023. Book of Abstracts 1-gen-2023 Tinterri, Andrea; Angelis, De; Dipace, Anna; Lotti, Antonella; Loiodice, Isabella; Serbati, Anna
Apprendere per problemi 1-gen-2007 Lotti, A.
Apprendere per problemi 1-gen-2007 Lotti, Antonella
Apprendere per problemi 1-gen-2007 Lotti, Antonella
Brief history of Faculty Development for Medical Education in the United States 1-gen-2020 Lotti, Antonella
CBE: un modello per la formazione pertinente degli educatori 1-gen-2010 Lotti, A.
Come avviare un programma di Faculty Development 1-gen-2021 Lotti, Antonella
Come avviare un programma di Faculty Development: l'esperienza dell'Università di Genova 1-gen-2021 Lotti, Antonella
Come si insegna, come gli alunni vorrebbero imparare. Le strategie di insegnamento utilizzate a scuola 1-gen-2013 Parmigiani, D; Lotti, A
Competency-based education in Italian secondary schools: a research on students and teachers’ perception about teaching and evaluation methods used in classrooms 1-gen-2014 Lotti, Antonella; Traverso, Andrea; Pennazio, Valentina; Parmigiani, Davide
Cooperative learning e didattica interculturale 1-gen-2020 Lotti, Antonella
Core competencies in osteopathy: Italian register of osteopaths proposal 1-gen-2018 Sciomachen, Paola; Arienti, Chiara; Berna, Andrea; Castagna, Carmine; Consorti, Giacomo; Lotti, Antonella; Lunghi, Christian; Tramontano, Marco; Longobardi, Mauro
Cos'è il PBL: un modello antico per problemi nuovi? 1-gen-2007 Lotti, A.
Cos'è il PBL: un modello antico per problemi nuovi? 1-gen-2007 Lotti, Antonella
Cos'è il PBL: un modello antico per problemi nuovi? 1-gen-2007 Lotti, Antonella
Could Faculty Development Initiatives Like Workshops and Community of Practice Favour the Introduction of a Problem-based Approach in Higher Education? A Case Study 1-gen-2022 Lotti, Antonella; Juliana, Raffaghelli; Marina De, Rossi; Lieta, Marinelli
Dal core competence al core curriculum 1-gen-2012 Lotti, Antonella; Dipace, Anna
Dal core competence al core curriculum 1-gen-2011 Dipace, A; Lotti, A
Dal core competence al core curriculum 1-gen-2011 Dipace, A; Lotti, A
Dall’analisi dei fabbisogni formativi alle Comunità di Pratica sulla didattica universitaria: l’esperienza dell’Università di Genova 1-gen-2018 Lotti, Antonella