RicercaInizia una nuova ricerca
NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
The role of technologies in education and new trajectories of blended learning
2021-01-01 Limone, Pierpaolo; DI FUCCIO, Raffaele
The implications of COVID-19 on banks’ compensation policy: An analysis of European significant banks.
2020-01-01 SYLOS LABINI, Stefania; D'Onofrio, Francesca
The Italian twittersphere in COVID-19 Time: a topic analysis
2020-01-01 Maretti, Mara; Russo, Vanessa; Fontanella, Lara; DEL GOBBO, Emiliano
The Relationship Between Executive Functions, Anger Regulation, and Aggressive Behaviors in Adolescence
2020-01-01 DI GIUNTA, Laura; Gliozzo, Giulia; Lunetti, Carolina; Fiasconaro, Irene; Steinberg, Laurence; Chein, Jason; Pastorelli, Concetta; Thartori, Eriona; Basili, Emanuele; Favini, Ainzara; Cirimele, Flavia; Eisenberg, Nancy; Lansford, Jennifer E.; Bacchini, Dario; Maria Uribe Tirado, Liliana
The role of early adolescents’ emotionality and self-regulation in predicting the development of internalizing problems in three countries
2020-01-01 Lunetti, Carolina; DI GIUNTA, Laura; Iselin, Anne-Marie; Pastorelli, Concetta; Lansford, Jennifer E.; Eisenberg, Nancy; Thartori, Eriona; Favini, Ainzara; Basili, Emanuele; Fiasconaro, Irene; Cirimele, Flavia; Remondi, Chiara; Uribe Tirado Liliana, Maria; Bacchini, Dario
The role of Visualization as a Kwnoledge Translation tool in the Automotive Setting.
2021-01-01 De Nito, Ernesto; Canonico, Paolo; Esposito, Vincenza; Fattoruso, Gerarda; Pezzillo Iacono, Mario; Mangia, Gianluigi
The SDGs System: a longitudinal analysis through PLS-PM
2021-01-01 Cataldo, Rosanna; Grassia Maria, Gabriella; Antonucci, Laura
The SToP project app: Promoting the creation of habits through explicit learning and self-monitoring
2021-01-01 Fusco, L.; Diano, F.; Somma, F.; Di Fuccio, R.; Ferrara, F.; Sica, L. S.
The Story of Lucretius
2020-01-01 Solaro, Giuseppe
THE TELEMEDICINE AND ICT AS TOOL TO IMPROVE THE LOCAL HEALTHCARE
2020-01-01 Rivezzi, Matteo; Tricase, Caterina; Rana, ROBERTO LEONARDO
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
The role of technologies in education and new trajectories of blended learning | 1-gen-2021 | Limone, Pierpaolo; DI FUCCIO, Raffaele | |
The implications of COVID-19 on banks’ compensation policy: An analysis of European significant banks. | 1-gen-2020 | SYLOS LABINI, Stefania; D'Onofrio, Francesca | |
The Italian twittersphere in COVID-19 Time: a topic analysis | 1-gen-2020 | Maretti, Mara; Russo, Vanessa; Fontanella, Lara; DEL GOBBO, Emiliano | |
The Relationship Between Executive Functions, Anger Regulation, and Aggressive Behaviors in Adolescence | 1-gen-2020 | DI GIUNTA, Laura; Gliozzo, Giulia; Lunetti, Carolina; Fiasconaro, Irene; Steinberg, Laurence; Chein, Jason; Pastorelli, Concetta; Thartori, Eriona; Basili, Emanuele; Favini, Ainzara; Cirimele, Flavia; Eisenberg, Nancy; Lansford, Jennifer E.; Bacchini, Dario; Maria Uribe Tirado, Liliana | |
The role of early adolescents’ emotionality and self-regulation in predicting the development of internalizing problems in three countries | 1-gen-2020 | Lunetti, Carolina; DI GIUNTA, Laura; Iselin, Anne-Marie; Pastorelli, Concetta; Lansford, Jennifer E.; Eisenberg, Nancy; Thartori, Eriona; Favini, Ainzara; Basili, Emanuele; Fiasconaro, Irene; Cirimele, Flavia; Remondi, Chiara; Uribe Tirado Liliana, Maria; Bacchini, Dario | |
The role of Visualization as a Kwnoledge Translation tool in the Automotive Setting. | 1-gen-2021 | De Nito, Ernesto; Canonico, Paolo; Esposito, Vincenza; Fattoruso, Gerarda; Pezzillo Iacono, Mario; Mangia, Gianluigi | |
The SDGs System: a longitudinal analysis through PLS-PM | 1-gen-2021 | Cataldo, Rosanna; Grassia Maria, Gabriella; Antonucci, Laura | |
The SToP project app: Promoting the creation of habits through explicit learning and self-monitoring | 1-gen-2021 | Fusco, L.; Diano, F.; Somma, F.; Di Fuccio, R.; Ferrara, F.; Sica, L. S. | |
The Story of Lucretius | 1-gen-2020 | Solaro, Giuseppe | |
THE TELEMEDICINE AND ICT AS TOOL TO IMPROVE THE LOCAL HEALTHCARE | 1-gen-2020 | Rivezzi, Matteo; Tricase, Caterina; Rana, ROBERTO LEONARDO |
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Opzioni
Scopri
Tipologia
- 4 Contributo in Atti di Convegno ... 166
- 4 Contributo in Atti di Convegno ... 166
Data di pubblicazione
- 2021 82
- 2020 84
Editore
- Ceur 6
- CEUR-WS 6
- International Society for Horticu... 6
- ceur 4
- EuroMed Press 4
- Institute of Electrical and Elect... 4
- Pensa Multimedia 4
- American Society of Mechanical En... 3
- Pearson 3
- Springer 3
Rivista
- ACTA HORTICULTURAE 6
- E3S WEB OF CONFERENCES 2
- EUROMED ACADEMY OF BUSINESS CONFE... 1
- SAE TECHNICAL PAPER 1
Serie
- CEUR WORKSHOP PROCEEDINGS 13
- SIRD 2
- SOCIETÀ ITALIANA DI PEDAGOGIA 2
- ADVANCES IN INTELLIGENT SYSTEMS A... 1
- Atti dei convegni del Centro di C... 1
- COLLOQUIA 1
- EDUCAZIONE TERRA NATURA 1
- EUROMED ACADEMY OF BUSINESS CONFE... 1
- IFMBE PROCEEDINGS 1
- INSULAE DIOMEDEAE 1
Keyword
- Blockchain 3
- 4C-ID 2
- Alba Fucens 2
- Apulia 2
- complex learning 2
- coping 2
- Covid-19 2
- Covid-19 Pandemic 2
- four-component instructional design 2
- hybrid learning 2
Lingua
- eng 88
- ita 39
- lat 2
- fre 1
- grc 1
- spa 1
Accesso al fulltext
- no fulltext 166