Diotallevi, Francesco
Diotallevi, Francesco
Dipartimento di Scienze Agrarie, Alimenti, Risorse Naturali e Ingegneria
Mostra
records
Risultati 1 - 2 di 2 (tempo di esecuzione: 0.006 secondi).
Neuromarketing empirical approaches and food choice: A systematic review
2018-01-01 Stasi, A.; Songa, G.; Mauri, M.; Ciceri, A.; Diotallevi, Francesco; Nardone, G.; Russo, V.
Visualization and purchase: an analysis of the Italian olive oil grocery shelves through an in-situ visual marketing approach
2015-01-01 Marchini, Andrea; Diotallevi, Francesco; Paffarini, Chiara; Stasi, Antonio; Baselice, Antonio
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
Neuromarketing empirical approaches and food choice: A systematic review | 1-gen-2018 | Stasi, A.; Songa, G.; Mauri, M.; Ciceri, A.; Diotallevi, Francesco; Nardone, G.; Russo, V. | |
Visualization and purchase: an analysis of the Italian olive oil grocery shelves through an in-situ visual marketing approach | 1-gen-2015 | Marchini, Andrea; Diotallevi, Francesco; Paffarini, Chiara; Stasi, Antonio; Baselice, Antonio |