NARDONE, GIANLUCA

NARDONE, GIANLUCA  

Dipartimento di Scienze Agrarie, Alimenti, Risorse Naturali e Ingegneria  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 141 (tempo di esecuzione: 0.033 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
a fuzzy cognitive map technique to design a long term policy for interdisciplinary research on functional foods 1-gen-2010 Prosperi, Maurizio; Lopolito, Antonio; Stasi, Antonio; Nardone, Gianluca
Adult Obesity and Food Access in Italy an Empirical Analysis 1-gen-2011 Bimbo, Francesco; Bonanno, A.; Nardone, Gianluca
Agricultural trade in the Mediterranean area: actual framework and mid-tem perspectives 1-gen-2004 DE MEO, Emilio; Nardone, Gianluca; Sisto, Roberta
Analisi del mercato italiano dei vini Syrah 1-gen-2009 Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca; Stasi, Antonio
An application of the Analysis of the Life Cycle Assessment to some Italian wineries 1-gen-2013 Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca; Maruotti, G.
Assessing the role of regional labels for consumers 1-gen-2021 Santeramo, F. G.; Lamonaca, E.; de Devitiis, B.; Viscecchia, R.; Nardone, G.
The benefits of country-specific non-tariff measures in world wine trade 1-gen-2019 Santeramo, FABIO GAETANO; Lamonaca, Emilia; Nardone, Gianluca; Seccia, Antonio
Il cambiamento tecnologico nei sistemi agricoli locali: il caso del pomodoro da industria 1-gen-2001 Casieri, A.; DE GENNARO, B.; Nardone, Gianluca
can organic be a profitable differentiation strategy for italian wine firms? 1-gen-2010 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Lopolito, Antonio; Nardone, Gianluca
Can Organic Wine be a profitable Differentiation Strategy? 1-gen-2010 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Lopolito, Antonio; Nardone, Gianluca
Il capitale sociale nelle politiche di sviluppo rurale: l’esperienza dell’I.C. Leader + in provincia di Foggia 1-gen-2008 Nardone, Gianluca; Sisto, Roberta; Lopolito, Antonio
Certification labels versus convenience formats: What drives the market in aquaculture products? 1-gen-2017 Carlucci, Domenico; De Devitiis, Biagia; Nardone, Gianluca; Santeramo, Fabio Gaetano
Competitiveness and vertical coordination in the Apulian Agro-Food System 1-gen-1999 Nardone, Gianluca; DE GENNARO, B.; Seccia, Antonio
Competitività dell’industria casearia pugliese e approvvigionamento di latte locale 1-gen-2001 DE BLASI, G; Nardone, Gianluca
La competizione in mercati con prodotto differenziato ed assenza di collusione 1-gen-1994 Nardone, Gianluca
Consumer preferences for sustainably produced milk: the importance of certification 1-gen-2016 Cicia, G.; De Devitiis, B.; Del Giudice, T.; Nardone, G.; Viscecchia, R.
Consumer purchasing behaviour towards fish and seafood products. Patterns and insights from a sample of international studies 1-gen-2015 Domenico, Carlucci; Giuseppe, Nocella; DE DEVITIIS, Biagia; Viscecchia, Rosaria; Bimbo, Francesco; Nardone, Gianluca
Consumers' acceptance and preferences for nutrition-modified and functional dairy products: A systematic review 1-gen-2017 Bimbo, Francesco; Bonanno, Alessandro; Nocella, Giuseppe; Viscecchia, Rosaria; Nardone, Gianluca; DE DEVITIIS, Biagia; Carlucci, Domenico
Consumers' visual attention for food label – an exploratory study from Italian consumers. 1-gen-2019 Bimbo, Francesco; Viscecchia, Rosaria; DE DEVITIIS, Biagia; Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca
Consumers' visual attention for functional food products - an exploratory study from a sample of Italian consumers 1-gen-2017 Bimbo, F.; Viscecchia, R.; De Devitiis, B.; Nardone, G.