Sfoglia per Autore
Atteggiamento dei consumatori nei confronti dell’evoluzione del sistema agro-alimentare: l’introduzione di alimenti geneticamente modificati
2005-01-01 L., Roselli; Seccia, Antonio; Stasi, Antonio
Atteggiamento dei consumatori nei confronti dell'evoluzione del sistema agro-alimentare: l'introduzione di alimenti geneticamente modificati
2006-01-01 L., ROSELLI L; Seccia, Antonio; Stasi, Antonio
Le determinanti della competitività delle imprese vitivinicole Pugliesi
2007-01-01 Seccia, Antonio; G., De Blasi; D., Carlucci; Stasi, Antonio
Competitive determinants of winegrowers in Puglia region
2007-01-01 Seccia, Antonio; DE BLASI, G; Carlucci, D; Stasi, Antonio
Hypothesis of no regulation in labeling wine; a choice model experiment for understanding Italian consumers’ attitude towards labeled information
2008-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; D., Carlucci; G., DE BLASI
Do Italian wine Consumers Exhibit “Home Bias”?
2008-01-01 Stasi, Antonio; Thompson, G.
Informazione Asimmetrica e Regolamentazioni Alternative a Confronto per l’Etichettatura del Vino
2008-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Carlucci, D.
Improving Market Efficiency for Syrah Wines. Italian supply and Demand Analysis for Efficient Marketing strategies
2008-01-01 Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca; Stasi, Antonio
Italian Premium Red Wine Demand, the Effect of Denominations of Origin, An Almost Ideal Demand System Using Scanner Data
2008-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca; Viscecchia, Rosaria
Italian red premium wine demand analysis using AIDS on scanner data
2008-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Pilone, Vittoria; DE DEVITIIS, Biagia
Improving market efficiency for Syrah wines. Italian supply and demand analysis for efficient marketing strategies
2008-01-01 Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca; Stasi, Antonio
geographical indication and foreign competition in Italian wine market, with and without homebias
2009-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca
italian wineries' strategies and behaviors to accomplish a competitive position on the international markets
2009-01-01 Stasi, Antonio
Struttural di Mercato e Comportamento strategico nel settore del vino italiano
2009-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca
Analisi del mercato italiano dei vini Syrah
2009-01-01 Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca; Stasi, Antonio
I fattori del successo imprenditoriale delle industrie vinicole pugliesi.
2009-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; DE BLASI, G; Carlucci, D.
geographical indication and foreign competition in the Italian Wine Market
2009-01-01 Stasi, Antonio
can organic be a profitable differentiation strategy for italian wine firms?
2010-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Lopolito, Antonio; Nardone, Gianluca
Modeling bio-refinery industry in rural areas: an environmental and economic evaluation of the sustainability of various policy options
2010-01-01 Lopolito, Antonio; Nardone, Gianluca; Prosperi, Maurizio; Sisto, Roberta; Stasi, Antonio
market power and price competition in the italian wine market
2010-01-01 Stasi, Antonio; Seccia, Antonio; Nardone, Gianluca
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile