Sfoglia per Autore  RAGNI, BENEDETTA

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 10 di 10
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Al di là del principio...del gioco: Serious Games e formazione docenti 1-gen-2022 Guarini, P.; Traetta, L.; Ragni, B.
Psychological, Relational, and Digital Dimensions of Teaching as Fundamental 21st-century Educational Skills. 1-gen-2022 Limone, Pierpaolo; Ragni, Benedetta; Toto, GIUSI ANTONIA
Digital Resilience and Psychological Wellbeing of Italian Higher Education Students: An Exploratory Study 1-gen-2022 Ragni, Benedetta; Guarini, Piergiorgio; Toto, Giusi Antonia; Limone, Pierpaolo
Initial teacher training and digital skills: a possible interpretation of the reforms underway Formazione iniziale insegnanti e competenze digitali: una possibile lettura delle riforme in atto 1-gen-2022 Limone, Pierpaolo; Toto, GIUSI ANTONIA; Ragni, Benedetta
Teachers’ emotions, technostress, and burnout in distance learning during the COVID-19 pandemic 1-gen-2022 Sulla, Francesco; Ragni, Benedetta; D'Angelo, Miriana; Rollo, Dolores
The epidemiology and effects of video game addiction: A systematic review and meta-analysis 1-gen-2023 Limone, P.; Ragni, B.; Toto, G. A.
Resilience, Positivity and Social Support as Perceived Stress Predictors among University Students 1-gen-2023 Litwic-Kaminska, K.; Blachnio, A.; Kapsa, I.; Brzezinski, L.; Kopowski, J.; Stojkovic, M.; Hinic, D.; Krsmanovic, I.; Ragni, B.; Sulla, F.; Limone, P.
The use of Digital Game-Based Learning (DGBL) in teachers' training: a scoping review 1-gen-2023 Ragni, B; Toto, Ga; di Furia, M; Lavanga, A; Limone, P
Validation of the self-compassion scale in a sample of Italian special needs teacher 1-gen-2023 Ragni, B.; Sulla, F.; Toto, G. A.; Limone, P.
Validation of the self-compassion scale in a sample of Italian special needs teacher 1-gen-2023 Ragni, Benedetta; Sulla, Francesco; Toto, GIUSI ANTONIA; Limone, Pierpaolo
Mostrati risultati da 1 a 10 di 10
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile